Obserwatorzy

niedziela, 19 października 2014

Zrobiłam sobie manekina

Dobry wieczór kochani,wpadłam tylko na chwilkę ,aby pokazać wam manekina którego zrobiłam.Troszeczkę szyję i czasami potrzebny mi jest ktoś kogo mogę przyodziac na czas przymiarki.Nie jest to twór klasy mistrzowskiej ale na moje potrzeby może być.Za model posłuzyła mi moja córcia(mamy takie same wymiary) zabawa przy konstrukcji tego czegoś była przednia,a pomysł zaczerpnęłam z sieci.Przepraszam za jakoś zdjęć ale fotograf ze mnie żaden no i sprzęt pozostawia wiele do życzenia.Pozdrawiam cieplutko.

3 komentarze:

  1. Ten manekin jest rewelacyjny ! :)). I ten kapelusz z kwiatami. Jestem pod ogromnym wrażeniem. SZACUN .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, mój wzrok przyciągnął kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione w komentarzach.