Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

Dziękuję za miłe przyjęcie

Bardzo wam dziękuję koleżanki-blogowiczki za tak miłe przyjęcie.Wasze komentarze to  balsam na zbolałą duszę.Przyznam ,że bardzo bałam się pokazać swoje pierwsze "potworki",ale teraz wiem że niepotrzebnie .Ogromnie się cieszę ,że zechciałyście mnie przyjąć do waszego grona,oczywiście przede mną jeszcze długa droga -dopiero zaczynam swoją przygodę z rękodziełem.Wiem jednak że teraz ,wiedząc że mogę liczyć na waszą pomoc będzie mi znacznie łatwiej.


Pokaże wam teraz moją kolejną wypocinkę,jest to kosz podpatrzony u Ani .A tak przy okazji pragnę wam powiedzieć że to właśnie po obejrzeniu prac Ani, postanowiłam spróbować swoich sił z papierową wikliną.Pozdrawiam was cieplutko i proszę. nie zapominajcie o mnie

8 komentarzy:

  1. No no kochana zadziwiasz :)) Zaczęłaś od już takich bardziej pracochłonnych rzeczy :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze,w zyciu bym nie powiedziala,ze dopiero zaczynasz!!! Piekne rzeczy pleciesz,cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na początki to rewelacja ,z przyjemnością czekam na dalsze Twoje prace.I bardzo się cieszę że dołączyłaś do pozytywnie zakręconych.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ogrodniczki ,Ty zaczynasz zabawę z wikliną??? to masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałaby żeby moje dawne początkowe wiklinowe prace były choć w połowie tak cudne jak Twoje :)
    Te spodenki są po prostu urocze !
    Witam na blogerze i zapraszam na mojego bloga www.k-mea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aż się nie chce wierzyć, że to są Twoje początki!:) ten koszyczek jest rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz naprawdę piękne rzeczy! Czekam na kolejne :)
    Zapraszam również do mnie na bloga i czekam na komentarz ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wam dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione w komentarzach.