Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013



I znowu kolejny kwiatek w wiklinowym buciku

8 komentarzy:

  1. Śliczne prace, bardzo fajny blog:) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny bucik:) pozdrawiam z Kuźni Upominków:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dziękuję za wizytę i miłe słowa,zaraz dopisuję się do Twojej witryny i będę zaglądać.Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i zapraszam częściej do siebie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pamiętaj mam na imię Danka ,my tu nie paniujemy:)

      Usuń
  4. Witam nową koleżankę ,Śliczny bucik.Pozdrawiam zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Gosiu w blogowym świecie. Widzę tu niezły talencik do rękodzieła a twoje storczyki mnie urzekły. Dopisuję się do Twojej witryny i zapraszam do mnie na moje pierwsze Candy - będzie mi bardzo miło. Zauważyłam też u Ciebie banerek o Candy i chętnie bym się zapisała, ale nie ma żadnej informacji, i nie wiem czy to Twoje Candy? Jeśli mogę Ci coś poradzić to napisz w każdym poście kilka słów, trochę od siebie. Inaczej nie dasz szansy innym by mogli Cię poznać i polubić. Jeśli będziesz miała jakieś pytania to chętnie pomogę. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również witam w blogowym świecie :) Pamiętam jak sama zaczynałam :) Piękne prace tworzysz, a kwiatki są prześliczne :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania jestem.. śliczne te kwiatuszki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione w komentarzach.