Obserwatorzy

środa, 17 czerwca 2015

LITERKI DLA DANIELKA

Dawno mnie tu nie było,ale cóż,życie w realu jest bardzo czasochłonne.Coraz więcej obowiązków w domu i pracy,na moją małą pasję za to tego czasu coraz mniej.Jak mam trochę luzu chętnie zaglądam na wasze blogi,i widzę jakie postępy robicie.Wasze prace są takie dopieszczone,a ja niestety nie mam kiedy doskonalić swoich umiejętności.Ale co tam dosyć marudzenia. Długo już się zabierałam za uszycie dla mojego wnusia literek na ścianę , w końcu jednak je uszyłam. Do ideału im jeszcze baaardzo daleko ,jednak ciesze się że są zrobione przy użyciu moich łapek,a nie jakieś kupione gotowce.Na koniec jeszcze skrzyneczka dla Nataszki i koszyczek dla Wiktorka . Pozdrawiam was serdecznie.

3 komentarze:

  1. Literki mi się bardzo podobają,śliczne kolorki.Nikt niczego nie robi od razu perfekcyjnie.Ja sama łapię się wielu technik i dlatego nie mogę nauczyć się żadnej tak do końca dobrze;)
    Skrzyneczka cudnej urody,a koszyczek misiowy, słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko,nawet nie wiesz ile dla mnie znaczy Twój kochana komentarz.Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione w komentarzach.